InterlocRacingDesign
Kabelhanger achterremEen fraai werkstukje uit de IRD stal. Een kabelhanger die er voor zorgt dat je velgrem mooi gecentreerd hangt. Voor cantilevers, centrepulls en rollercambrakes.Meer info & bestellenIRD balhoofd draad Rollerdrive- Vervaardigd door Tange-Seiki in Japan
- Hoogglans verzinkt aluminium
- Gekooide kogellagers bovenaan
- Naaldlager op onderste montage
- Balhoofdstellen met naaldlagers kunnen helpen bij fietsen met een trillende voorvork. (shimmy)
- ISO-standaard, kroon 26,4
- Balhoofdhoogte: 35,9 mm
- Gewicht: 110 gMeer info & bestellenIRD Vortex Sub-Compact Crankset 46/30tSubcompacte crank, ideaal voor gravel en toeren.
- Gesmede aluminium armen
- Aluminium kettingbladen, 94BCD
- Versnelling: 46 / 30t
- Past op 10 en 11-speed kettingen
- 24mm CrMo as
- Past op 68 of 73mm Engels trapashuis (met behulp van spacers)
- 170mm of 175mm armlengte
- BB NIET INBEGREPEN
- Q-Factor: 158mmMeer info & bestellenIRD remgreep Drillium Klassieke aero hendel met geboorde gaten in het blad voor een mooi uiterlijk en een laag gewicht.
Snelsluiting.
Zwart of zilver blad met zwarte kap.
Past op stuurbocht van 23,8 diameter
270g.Meer info & bestellenIRD Rim Cadence Aero 700cSmalle velg voor race of iets bredere banden. Maximaal 32mm zou ik willen voorstellen. Hoog, dus stijf.
– Nb-Al T10 Niobium enhanced aluminum
– CNC-machined brake surface
– 18mm external width
– 13.6 internal width
– 30.2mm deep
– 460 grams
– ERD 576mmMeer info & bestellenIRD Karbonite pedalen met verwijderbare pins.Een composiet platformpedaal van IRD met facultatieve pinnetjes. Lekker plat. In kleurtjes, met gesealde kogellagers. Meer info & bestellenIRD zadelpen WaybackEen zadelpen die is ontworpen om de verstelbaarheid van het zadel te verbeteren op zowel zadels met zeer korte rails als op frames die iets te klein zijn. Hiermee kan uw zadel 50 mm worden teruggezet ... bijna 2 inch. Een goede zadelpen voor Brooks, die een korter klemgebied op de rails heeft.
OPMERKING: Gepubliceerde lengtes zijn ALLEEN de lengte van de SCHACHT. Dus de lengte tot aan de rails is ongeveer 50 mm LANGER. Dus de maat van 250 mm is eigenlijk 300 mm lang (tot waar de zadelrails op het zadelklem rusten).
De maat van 300 mm is eigenlijk 350 mm lang.
- Aluminium kop en rocker
- Ontwerp met enkele bout
- Tange Prestige CrMo-schacht
- 250 of 300 mm lang
- Gewicht: 420g (250mm)
Meer info & bestellenIRD Power Ratchet Lever MountsJe hébt al een remgreep, maar nu de versnellingen nog. Deze opzetstukjes op je remgreep maken het mogelijk om de onderbuisverstellers op je remgreep te bevestigen. Het is 'grosse bedouille'voor gevorderden, maar het lukt en het werkt en het is goedkoop en super vet. Wertk optimaal met crossverstellers, maar onderbuisshifters gaan ook. Meer info & bestellenIRD Cantilever Brake Cafam IICafam, cafam... waar doet dat aan denken. Inderdaad, omgedraaid wordt t een roemrucht remmenmerk, maar dan frans. Dit komt gewoon uit Taiwan, en daar kunnen ze er wat van. Netjes CNC gefreesd. 130gram, goed stijf qua constructie en heel compleet met remschoenen en kabels. Per kant, dus voor of achter. Meer info & bestellenIRD onderbuisstop verstelbaarHet kan wel! Mooie onderbuisstops, verstelbaar, in zwart of zilver. Van IRD, de jongens en meisjes die wel idee hebben voor vorm en functie. Verstelbaar en met een snelsluitsysteem zodat je makkelijk je kabels kan vetten zonder alles te moeten demonteren. Per paar.Meer info & bestellenIRD Trapas Tenacity QB-40Iedereen weet: groter is beter. Nouja. In dit geval wel. Want, de kogels in deze trapassen zijn groter, geseald en daarom werken ze beter, langer en smoother.
- JIS square taper interface
- CNC machined steel cups
- SS41 steel lockring
- Polished ball races on cups and axle
- 1/4”x 11 ball retainers
- 1.37 x 24tpi (English threading)
- For 68mm wide shells
JIS (Japanse industriele standaard), da's een dingetje. De vierkanten zijn er in twee soorten: ISO (europees) en JIS. ISO heeft een dunner uiteinde (12.6 vs 12.73 mm))
Een Europees crankstel kun je minder ver op de as schuiven, waardoor de verbinding minder belastbaar is. De kans op gezeur is wel minimaal. Maar dat je het weet en er rekening mee houdt. Meer info & bestellenIRD conversie kit trapas zwitserse draadNu kan het eindelijk, je obscure peugeot of motobecane met een zwitserse trapas swiss treathed bottombracket een refresh geven. De losse cups zijn uitwisselbaar met VeloOrange trapassen. De franse trapassen hebben draad welke in theorie los kan lopen. Ingewikkeld verhaal, maar wanneer je vooruit trapt, rollen de kogeltjes tegenstelde richting, en de cup weer mee naar voren, en laat dat bij franse draad nou net de richting zijn waarin de rechtercup los draait. Dus dat ging wel es mis. Toen kwam er iemand op het geniale idee om die rechtercup te veranderen en de draad de andere kant op te laten lopen. En voilá. Swiss threaded bottombrackets. Hans Kazan moet hier echt afhaken. En deze truc is nu ook voor jou beschikbaarMeer info & bestellen