Categoriën
Overzicht
MKS PanamaxDe Panamax heeft een PP-body die is voorzien van een elastomeer grip om zowel een stevige grip als een zachte bedding te bieden. Het grote 98mm x 89mm oppervlak vermindert vermoeidheid doordat de rijder meerdere voetposities kan gebruiken. Aanbevolen voor E-bikes, forenzenfietsen, cruisers en andere fietsen. Het pedaallichaam is gemaakt van een zwart PP-materiaal, en de oppervlakte-elastomeer greepplaat is grijs. Gebouwd rond ons bewezen en door de gebruiker te onderhouden Cup & Cone lagersysteem. Deze Panamax heeft een reflector op zowel de voor- als achterzijde van het pedaal. Meer info & bestellen
BSA trapasBSA trapas met aluminium cups, jis taper en doet gewoon wat ie moet doen, en dat best lang.Meer info & bestellen
MKS stofkap Een vervangende stofkap voor je MKS pedaal nodig? We hebben het voor je! plastic dop past op IC-Lite, CT-Lite, Promenade, MT-E, AR-2, GR-9, GR10, Esprit, Lambda, Gamma Per stuk verkocht.Meer info & bestellen
Stuurdop CNCPaar stuurdoppen met machinaal bewerkt en vervolgens geanodiseerde aluminium dop, lederen afwerkingskussen en onze iconische gegraveerde koperen spacer, die te vinden is in ons assortiment leren zadels. Geschikt voor de meeste sturen (binnendiameter van ongeveer 18 tot 22 mm). Montage met Torx 20 sleutelMeer info & bestellen
Berthoud stuurdopEenvoudige lederen pluggen voor MTB (18mmØ) of race sturen(21mmØ). 26 gram.Meer info & bestellen
Halo GXC disc De GXC-naven zijn ontworpen voor lange afstanden op verharde of off-road wegen en voor XC-races en -ritten. GXC-naven zijn snel en duurzaam voor de lange termijn. Supadrive is ons meest geavanceerde en betrouwbare aandrijfsysteem tot nu toe. De GXC Supadrive-naaf is geschikt voor gravel-, endurance-, toer- en XC-fietsen en biedt een 120-punts bijna onmiddellijke aangrijping met de mogelijkheid om aanzienlijke koppelbelastingen te weerstaan. Met meerdere wereldkampioenschapstitels in verschillende disciplines is het Supadrive systeem beproefd en getest op het allerhoogste niveau. Brede spaakflenzen, afgedichte cartridge-lagers en een Cr-Mo buisas in de GXC Supadrive naaf zorgen voor een lange levensduur. Licht, snel en ontworpen voor gebruik met wegcassettes tot 11 versnellingen, de GXC Supadrive naaf is het toppunt van lichtgewicht prestaties Deze naven worden geleverd met de extra asfittingen zodat ze universeel passen op 135x5/10MM QR en 142x12 Thru systemen. Meer info & bestellen
OSTRICH voortas F-104Voortas van Canvas. Met stuur en dragerbevestiging. Made in Japan. Wide 260x200x High 220mm, 12.4L, 800g, Meer info & bestellen
Pedaal Sabot"Voor stedelijk gebruik, woon-werkverkeer, toertochten en licht terreinwerk levert de Sabot zeker zijn diensten." - GravelBike.com Veel VO-medewerkers houden van grote pedalen, dus wilden we een kwalitatief hoogwaardig pedaal met een groot platform maken dat comfortabel zou zijn, zelfs wanneer je in schoenen met dunne zolen rijdt. We hebben ze getest in minimalistische hardloopschoenen, leren geklede schoenen, wandelschoenen en zelfs sandalen. Natuurlijk is dit type pedaal ideaal voor stadsritten, maar we zien ook andere toepassingen. Meer en meer fiets packers, lange afstand toeristen, en avontuurlijke fietsers rijden met grote BMX-stijl pedalen, en deze zijn een meer verfijnd alternatief. Het tweezijdige platform is een CNC-gesneden aluminium extrusie. Het heeft veel ruimte om drukpunten te elimineren en al - ongeveer 100mm breed en 100mm lang. Er zijn 12 vervangbare tractie pinnen aan elke kant van het pedaal om geweldige grip te bieden, zelfs als het nat is. We leveren afgeronde pinnen bij de pedalen om straatschoenen niet te beschadigen, maar ze zijn gemakkelijk te vervangen door agressievere scherpe pinnen. De meeste bestaande pedalen met grote platforms gebruiken ofwel losse kogellagers of zijn ontworpen voor BMX of downhill rijden en gebruiken duurzame, maar stijve, bussen. Wij ontwierpen een chromoly spindel die drie verzegelde lagers gebruikt, twee binnenboord en één buitenboord. Dit zorgt voor een zeer soepel pedaal; het voelt aan als een high-end wegpedaal, en de lagers zijn eenvoudig te vervangen. Gewicht is 408g per paar. Gebruikt zowel 6mm hex (inbussleutel) als flats (15mm pedaalsleutel) voor eenvoudige montage en demontage. Platform grootte: 100mm x 100mm Pin stijl: 12 afgerond Lagers: Verzegeld patroon Gewicht: 408g per paar Beschikbaar in Zilver en Noir Inclusief reflectoren, extra afgeronde pinnen, en pinsleutel. Compatibel met toe clips en straps Prijs is per paar.Meer info & bestellen
Franse draad trapas Houd je oude Franse fiets op de weg! Afgedichte cartridge lagers voor eenvoud en een lange levensduur Klassiek vierkant conisch ontwerp JIS taper - werkt met de meeste cranks Holle, borium stalen as Aluminium cups 258 g (110 mm lengte) Spindels zijn verkrijgbaar in verschillende lengtes om op de meeste cranksets te passen Inclusief crankbouten Over het algemeen is het het crank model dat de spindle lengte bepaalt, dus controleer welke spindle lengte de crank fabrikant aanbeveelt of meet je oude BB. Als je tussen twee maten in zit, is het meestal verstandig om de langste te kiezen.Meer info & bestellen
Campeur Rear RackDe VO Campeur Rack is ontworpen voor toertochten en woon-werkverkeer. Het heeft een volledig buisvormig roestvrijstalen ontwerp met een bovendek en een onderrailsysteem. De onderste rail houdt het gewicht laag en maakt het mogelijk om de bagage gemakkelijk te verwijderen, zelfs met het bovenste platform geladen met een tent of dry bag. Roestvrij stalen constructie met een mooie, hoogglanzende afwerking. Het roest niet zoals geverfde stalen rekken en zal niet moe worden en breken zoals sommige aluminium en gepoedercoate of geverfde rekken. De lange, onderste rail helpt om uw fietstas verder naar achteren te plaatsen. De rechte, bovenste armen worden stevig bevestigd aan de achtervork van uw fiets. Onder het bovenste platform bevinden zich een paar oogjes voor rechtstreekse bevestiging aan het spatbord. Een enkel oog met schroefdraad achteraan is voor de bevestiging van een lamp. Het bovenste platform is 10 cm breed en 27 cm lang. Van de bovenkant van het rek tot het laagste gat is 36,5 cm. De onderste stangen hebben vier sets gaten om op de meeste fietsen met 26", 650b, 700c en 27" wielen te passen. Verwijder eenvoudig wat u niet nodig hebt of gebruik het onderste gat voor een eenvoudige en snelle installatie. Maximaal gewicht is 18 kg.Meer info & bestellen
Campeur Front RackMeer info & bestellen
Porteur RackHet VO Porteur rek is een rek in traditionele stijl, zoals gebruikt op de beroemde Parijse krantenbezorgfietsen. Deze Parijse bezorgfietsen hadden de reputatie om tot 50kg. aan kranten te vervoeren op gelijkaardige bagagedragers (natuurlijk hadden deze fietsen versterkte frames en vorken, niet enkel bagagedragers). Onze Porteur Rack is gemaakt van sterke roestvrij stalen buizen en is gepolijst tot een mooie glans. Hij zal niet roesten zoals geverfde stalen dragers en ook niet moe worden en barsten zoals aluminium dragers. De kwaliteit is eigenlijk superieur aan die van vele aangepaste rekken. Kortom, dit is een echt rek dat lading draagt, geen aluminium "stijl-rek". Toch is het totale gewicht met rail, moeren, bouten, etc. slechts 1.079kg. Het platform is ongeveer 36cm x 29cm. Een verwijderbare railbevestiging is inbegrepen en erg handig voor kleinere pakketten. De bevestigingspunten zijn voorgeboord voor 700c, 27", 26" en 650b fietsen. Er zijn vier nokken voor een lichtbevestiging. Er is ook een uitsparing om uw spatbord aan de bagagedrager te bevestigen -- geen gerammel! Let ook op de elegante lussen voor koffers en tassen boven de bevestigingspunten. Montagemateriaal is inbegrepen. Het Porteur Rack wordt bevestigd aan het oogje van de uitvaleinden en de rembout (of het kroongat van de vork). Max gewicht met deze configuratie is 25 lbs. Je kunt onze rechte armen voor Campeur-racks gebruiken, compressiehardware en een paar p-klemmen rond de buis van het rek als je superzware lasten gebruikt en meer stabiliteit wilt. U kunt het rek beladen met 40 pond aan uitrusting als u deze configuratie gebruikt. Meer info & bestellen